Suk, Kaprálová a Rudolfinum. Content writing pro Českou filharmonii

Česká filharmonie je nejenom špičkový orchestr, ale také instituce, která dělá čím dál lepší obsahový marketing. Jeho důležitou součástí je i online Magazín. A ten mám v rámci agentury Perspectivo na starost.

Magazín České filharmonie, pro který jsem vytvořil několik článků

O co šlo. A o co jde

Česká filharmonie vydává 3–5krát ročně online Magazín. Jako spolupracovník agentury Perspectivo mám na starosti kompletní přípravu každého čísla. Takže rediguji jednotlivé příspěvky, vybírám a upravuji fotky a články plním v CMS. V roce 2017 jsem byl taky zodpovědný za redesign webu. Ze všeho nejradši ale sám píšu.

Má práce

Textace několika článků a fotoreportáží

Tvorba článku, to není jen samotné psaní. Pro co nejlepší výsledek musíte být u všeho – vyhledat a prostudovat zdroje, vyzpovídat kapacity, zúčastnit se focení, nasát atmosféru místa či akce… Z materiálů, zážitků a zkušeností pak vybrat to nejlepší a nejzajímavější. A poutavě to zpracovat. Já se o to snažil třeba v portrétu skladatelky Vítězslavy Kaprálové..

Copy ukázka



Další copy naživo


Prostudovat další referenci
Nechcete už studovat? Máte recht.
Tak se mi rovnou ozvěte.
↓ ↓ ↓ ↓ ↓