Česká filharmonie je nejenom špičkový orchestr, ale také instituce, která dělá čím dál lepší obsahový marketing. Jeho důležitou součástí je i online Magazín. A ten mám v rámci agentury Perspectivo na starost.
O co šlo. A o co jde
Česká filharmonie vydává 3–5krát ročně online Magazín. Jako spolupracovník agentury Perspectivo mám na starosti kompletní přípravu každého čísla. Takže rediguji jednotlivé příspěvky, vybírám a upravuji fotky a články plním v CMS. V roce 2017 jsem byl taky zodpovědný za redesign webu. Ze všeho nejradši ale sám píšu.
Má práce
Textace několika článků a fotoreportáží
Tvorba článku, to není jen samotné psaní. Pro co nejlepší výsledek musíte být u všeho – vyhledat a prostudovat zdroje, vyzpovídat kapacity, zúčastnit se focení, nasát atmosféru místa či akce… Z materiálů, zážitků a zkušeností pak vybrat to nejlepší a nejzajímavější. A poutavě to zpracovat. Já se o to snažil třeba v portrétu skladatelky Vítězslavy Kaprálové..
Copy ukázka
Další copy naživo
- Brno, Praha, Paříž – hudební a lidské cesty Vítězslavy Kaprálové →
- Josef Suk pod křídly anděla smrti →
- U mistra houslaře →
- Rudolfinum neznámé →
Tak se mi rovnou ozvěte.
↓ ↓ ↓ ↓ ↓