Dám vašemu SEO drive. Abyste byli pořádně vidět.
Na ty správné dotazy. V přirozeném vyhledávání na Googlu,
Seznamu nebo Bingu.
Mít dobrý obsah a zanedbávat SEO. Usilovat o návštěvnost
z vyhledávačů bez kvalitních textů… Takové případy se mě dotýkají. Osobně.
A vás to možná finančně bolí. Anebo brzdí v rozvoji.
Tak to pojďme změnit.
Na co mě užije(te) nejvíc?
Propojovat SEO, obsah a UX
Mírou všech věcí je… Váš zákazník. Uživatel. Nedělám SEO pro SEO, ale vždycky usiluju o fungující celek. Co to znamená? Třeba to, že když je na stránce potřeba víc textu, řeším vedle klíčových slov i jeho informační přínos, vhodný styl, umístění… Tak, aby stránka působila přehledně a text podporoval její cíle.
Vyladit vše do detailu
Maličkosti čím dál víc rozhodují. Až z nich přestávají být maličkosti. Jasně, nadhled a schopnost prioritizace jsou důležité. Ale při práci se snažím o maximum možného. Pro tady a teď. Ať už jde o zvyšování poutavosti úryvků stránek ve výsledcích vyhledávání (snippet) nebo o interní prolinkování vašeho webu.