On-page SEO

Dám vašemu SEO drive. Abyste byli pořádně vidět.
Na ty správné dotazy. V přirozeném vyhledávání na Googlu,
Seznamu nebo Bingu.


Mít dobrý obsah a zanedbávat SEO. Usilovat o návštěvnost
z vyhledávačů bez kvalitních textů…
Takové případy se mě dotýkají. Osobně.
A vás to možná finančně bolí. Anebo brzdí v rozvoji.
Tak to pojďme změnit.

Na co mě užije(te) nejvíc?

Propojovat SEO, obsah a UX

Mírou všech věcí je… Váš zákazník. Uživatel. Nedělám SEO pro SEO, ale vždycky usiluju o fungující celek. Co to znamená? Třeba to, že když je na stránce potřeba víc textu, řeším vedle klíčových slov i jeho informační přínos, vhodný styl, umístění… Tak, aby stránka působila přehledně a text podporoval její cíle.

Vyladit vše do detailu

Maličkosti čím dál víc rozhodují. Až z nich přestávají být maličkosti. Jasně, nadhled a schopnost prioritizace jsou důležité. Ale při práci se snažím o maximum možného. Pro tady a teď. Ať už jde o zvyšování poutavosti úryvků stránek ve výsledcích vyhledávání (snippet) nebo o interní prolinkování vašeho webu.


Jsem pro vás ten správný člověk na SEO?

Budete moudřejší, až zkouknete tuhle vodní referenci.
Ukazuju v ní, co on-page SEO umí.
A co je k tomu potřeba.
Nechcete nic studovat? Máte recht.
Tak se mi rovnou ozvěte.
↓ ↓ ↓ ↓ ↓